Blogger Widgets

Selasa, 23 April 2013

Perempuan Melayu terakhir ? Wujud tak ?


apa nak jadi perempuan melayu sekarang ni. masih ade ke perempuan melayu terakhir?..aku, mak, kakak dan kawan2 aku pun perempuan melayu gak...tapi xde la sampai nak merokok, clubbing n sebagainya yang pelik2. bukan nak berlagak baik, tapi aku rasa jenuh sudah mereka dinasihati ngan cara baik, sekarang masa untuk kritikan. bukan nak suruh berubah sekaligus, tapi beransur-ansur la. lebih baik berubah jadi baik sedikit dari tak berubah langsung kan. haha. (amik kau.) aku tau aku akan menerima kritikan. meh , meh aku tak kisah sebab aku tahu aku pun banyak silap. sila fire aku jika korang tak suka entri ini. fire abes-abesan tau(fire sikit2 x affect, bukan nak berlagak, tapi hakikat). anggap je aku ni hati kering, tak kisah nak dengar komen korang pasal ni. pada yang menyokong thx u. so mari lihat gambar2 yang aku da google. ngahaha~ (mane plak aku nak g tangkap.).

mula-mula tengok apa yang pelik2 dulu. sebab lepas tu kita perlu perubahan.

tengok budak2 sekolah ni.(gambar ni aku rasa mesti ramai yg da jumpa)

muke comel je sbenanye ni..(yg kanan tu cam cousin aku skali pandang). tiba2 pegang rokok. (hancuss...)
maafkan aku kalau ini sekadar lakonan.


gambar ni ada masuk dalam slide presentation aku hari tu...(dia ingat bergaya abis la tu merokok camtu.?)

nak cakap buat peace bukan gak. emm....

bergaduh rebut lelaki. (adeyh....aku rase cam nak join je blasah sume skali. haha. gurau je. lebih baik aku pi nasihat...~)

muka2 gembira pi sekolah. x ada apa yang suspicious bagi aku.(kecuali free hair...kat sekolah aku xley free hair..sori la aku tak terima ni, kalau free hair tu korang rasa sebab nak kurangkan panas, fikir2 kan la balik.akhirat lagi panas)


perlu ke aku cakap bergaya?
TAK PERLU!! TAK BERGAYA LANGSUNG!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Adverlets Banner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...