Blogger Widgets

Selasa, 23 April 2013

BABY DIANA MENYESAL SERAH DARA PADA TEMAN LELAKI!


DIANA DISERANG KERANA MENGAKU SERAH DARA | Lelaki tak guna. Dah dapat dara aku tinggalkan aku. Thanks sebab hilangkan dara aku ok. Khas untuk haziq.
Dem. Berlakon jadi mangsa plak budak neh. Hey ko pun dapat sedap gak kan? Takyah arh meroyan marahkan haziq. Kalau ko taknak jadi kes rogol. Tapi disebabkan ko nak + haziq nak = jadi seks bebas = zina.
Berani pula tue terang2 mengaku berzina dengan haziq. Lepas tue dok kecoh kat twitter suruh orang fahami dia. Alamak aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii oke. Oke. Aku boleh faham ko.
Wakaka.
So baby diana yang comel lote. Meh sini meh. Meh aku tolong ko. Aku faham ko. Tapi dalam pada itu ko kena faham juga lumrah alam. Benda neh melibatkan keaiban ko le. Cover sikit nak mengaku takde dara ke apa ke.
Buat la fake profile nak kutuk2 haziq sekalipun. Letak gambar dia dan titik dia kaw2. Bagitau satu dunia, inilah jantan yang hilangkan dara seseorang. Dan seseorang itu pun rela dara dia dihilangkan. Selepas dia rela lagi dia meroyan bila kena tinggal. Dasar mengungkit. Ikhlas ke tak ko tue? Hehe.
Oke. Oke. Aku gurau je. Yang sebenarnya itu bukan cara nak melepaskan dendam plus sakit hati ko.
Sepatutnya ko jangan la gtau kat sesapa ko dah main dengan sekian2 lelaki itu ka lelaki ini ka. Benda neh private life ko oke. Belajar la rasa malu.
Bab haziq tue kalau ko tak boleh contact, contact juga sampai dapat. Mesti ko tahu kat mana dia tinggal kan? Rumah dia, rumah family dia, no telefon member2 dia, tempat kerja dia dan sebagainya. Takan ko beromen dengan seseorang yang ko baru kenal dan tatau apa2 pasal dia plak?
Mestilah dah kenal2 kan. Jadi cari dia dengan cara itu. Dan lagi satu aku nak tanya, ko boleh bagi no telefon mak ko tak? Bapa ko pun oke. Ataupun member2 ko. Tak kisah la sapa2 pun. Pasal aku nak contact keluarga ko untuk tarbiah ko.
Aku kesian kat ko. Sampai nak bunuh diri tue yang tak boleh blah tue. Pasal putus cinta je pun. Nak marah rasa cam serba salah. Taknak marah rasa cam geram. So keputusannya kena cari jalan untuk ubah sikap ko neh. Kalau la jakim boleh menahan seseorang bila dia mengaku dia berzina.. kan bagus. Lue fikirlah sendiri. Bai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Adverlets Banner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...