Blogger Widgets

Selasa, 23 April 2013

Pasangan Gay Pecah Rekod Cium Mulut Paling Lama (Gambar & Video)


Dunia sekarang dah semakin ‘maju’ dan sebelum nie Rekod Dunia (Guinness World Record) sempena menyambut Valentine’s Day, sekali lagi wakil pasangan kekasih dari Thailand memenangi Cium Mulut paling lama iaitu 50 jam 25 minit dan 1 saat. Rekod sebelum nie juga dipegang oleh pasangan dari Thailand hanya berbeza selama 4 jam sahaja.
WuknQ.jpg (500×320)
Tapi apa yang paling menjijikan walaupun kita dah sedia maklum pertandingan nie memang menjijikan, pemenang kali nie adalah pasangan gay daripada Thailand yang terdiri daripada Tanakorn Sittiamthong, 28 (kanan) dan Nonthawat Charoengaysornsin, 31 tahun, (kiri).
mWKJn.jpg (500×320)
Gambar nie diambil selepas sahaja mereka memenangi Pertandingan Cium Mulut Paling Lama sekaligus mencatat rekod baru Guinness World Record yang sangat dibanggakan oleh mereka berdua nie. Kasihan, dalam keletihan mereka berdua nie… Cam si*l jer! Banyak lagi gambar dan video sekitar pertandingan nie…
nNyHC.jpg (500×1500)
Dalam pertandingan nie, peserta tidak dibenarkan melepaskan ciuman mulut dari pasangan walaupun hendak minum, makan, tidur mahu pun berak! Apa kejadahnya??? Semuanya hendak mengejar glamour duniawi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Adverlets Banner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...