Blogger Widgets

Ahad, 10 Februari 2013

♥ Kisah Suami Isteri ♥


 
SEORANG suami berasa hairan melihat isterinya yang begitu penyabar, meskipun dimarah dan dimaki hamun, isterinya hanya diam langsung tidak pernah membantah apa lagi melawan.

Satu hari si suami bertanya kepada isterinya.

Suami: Kenapa setiap kali kalau saya marah, dan maki awak, awak hanya diam dan bersabar, apa rahsianya?

Isteri: Tiada rahsia pun, setiap kali awak marah saya, sebenarnya saya geram juga, jadi saya lepaskan rasa geram itu dengan cara mencuci tandas.

Suami: Bagaimana mencuci tandas boleh melepaskan rasa geram?

Isteri: Setiap kali awak marah dan maki hamun saya, saya akan cuci lubang jamban dengan berus gigi yang awak guna setiap hari....


Suami:???@@@!!!!.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Adverlets Banner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...