Blogger Widgets

Jumaat, 19 April 2013

Cara Membuat Panggilan Percuma Kesemua Rangkaian



Semalam saya mendapat idea untuk mencari cara untuk membuat panggilan percuma dengan menggunakan hand fhone. Dan tanpa diduga.......SAYA BERJAYA!!!

SAYA BERJAYA HACK UNTUK MEMBUAT PANGGILAN PERCUMA DENGAN MANA-MANA OPERATOR TELEFON,Celcom,Digi,Maxis dan sebagainya..

Sebenarnya, saya agak keberatan nak share trick yang saya jumpa ni. Tapi bila saya fikir balik, tak baik kita kedekut ilmu kan.


Jadi, saya akan cuba ajar sedaya upaya saya untuk bagi anda pandai. He he he


Kalau pihak berkuasa atau pihak telco sendiri yang tahu saya takut cara ini akan diblock dan gagal la nak dapat panggilan percuma.


Saya ingatkan, tips ini dapat digunakan untuk semua nombor. Boleh digunakantanpa had waktu.


Tanpa membuang masa jom kita tengok cara-caranya:


1. Pastikan kredit minimum di HP anda harus RM0.50 atau lebih.


2. Pastikan nombor telefon yang akan anda buat nanti sedang aktif.

3. Pastikan anda mengetahui nombor HP kawan anda.

4. Salin 5 digit pertama dan 5 digit terakhir nombor telefon yang ingin anda dail.


5. Buka SMS kosong di HP anda.


6. Taipkan nombor telefon kawan anda.


7. Langkah terakhir taip SMS dengan isi seperti berikut… .



v


v
v

v

v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v

v

v
v

v
v
v



Tolong call aku sekarang, PENTING!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Adverlets Banner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...