Blogger Widgets

Rabu, 3 April 2013

Sembunyi atas siling bilik, disyaki berkhalwat dua gadis


Sembunyi atas siling bilik, disyaki berkhalwat dengan dua gadis
Dua gadis kolej yang disyaki berkhalwat dengan juruteknik hawa dingin dibawa ke Pejabat Agama Dungun untuk siasatan lanjut.
Sembunyi atas siling bilik, disyaki berkhalwat dengan dua gadis
Juruteknik hawa dingin dipercayai bersembunyi atas siling bilik hotel apabila diserbu pihak berkuasa ketika berada dengan dua gadis kolej yang bukan muhrimnya.
SURA – Tindakan seorang juruteknik bersembunyi di atas siling untuk mengelak dihidu pihak berkuasa, setelah disyaki berkhalwat dengan dua gadis bukan muhrim tidak berhasil, apabila taktiknya berjaya dikesan.
Suspek dikatakan naik ke atas siling bilik penginapan sebaik menyedari kehadiran sepasukan polis dan penguat kuasa syariah.
Bagaimanapun, dia berjaya ditangkap sebelum soal siasat dilakukan yang akhirnya membongkar rahsia hubungan sulitnya dengan dua gadis, masing-masing merupakan pelajar institut pengajian tingi awam (IPTA).
Suspek lelaki yang merupakan seorang juruteknik di sebuah pusat pengajian tinggi itu difahamkan sudah berkahwin, manakala dua gadis berasal dari Pahang dan Kuala Lumpur itu masing-masing berusia 20.
Kesemua suspek bakal dihadapkan ke Mahkamah Rendah Syariah mengikut Seksyen 31(a) (b) Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Takzir Negeri Terengganu 2001 atas kesalahan khalwat.
Kes mereka bakal disebutkan di Mahkamah Rendah Syariah Dungun 24 April nanti dan sabit kesalahan mereka boleh dikenakan denda maksimum RM3,000 atau penjara tidak lebih dua tahun atau kedua-duanya sekali.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Adverlets Banner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...