Blogger Widgets

Sabtu, 25 Mei 2013

10 benda yang pasti korang penah buat


1) cuba makan macam kucing : aku rasa benda ni korang penah buat masa korang kecik kecik dulu la..kucing makan kat sebelah,time tu jugak la korang menyibuk nak makan sekali.tapi aku tak tau la,sama ada korang belasah sekali makanan kucing tu.

2) Berjalan sambil elak garis di lantai : yang ni pun aku rasa korang penah buat,tapi macam aku,aku lebih suka elak dari pijak bayang2 sendiri..korang ada ker?

3) Tutup peti ais pelan2 sebab nak tengok lampu tu terpadam : betol tak korang penah buat benda ni?

4) Berebut nak tekan butang lif : time kecik2 memang batak sangat dengan lif,tambah2 lagi dekat shopping complex

5) tekan pen yang banyak kaler serentak : dengan sah nya mata pen tu takkan keluar

6) Makan Batter kek ( adunan kek) : korang tau adunan tu buat dari ape? telur,tepung,guna,air paip..kalau dah rasa tu memang sedap,tapi sume tu belom masak..sakit perut tak?

7) Ikat towel kat leher : time zaman aku kecik,memang aku teringin sangat nak jadi batman,superman \,tapi aku rasa bukan aku je..korang pun sama kan?

8) Bercakap dengan kipas : jangan cakap korang tak penah buat..kalo tak penah buat komen kat bawah ni

9) nyanyi lagu 20th century : ini je benda yang aku tak penah buat..camner ek lagu dia?

10) Duduk atas kerusi yang bertingkat2 : korang ingat boleh bajet2 bos/raja ke?


P/s : 9/10 dari sume ni aku penah buat..korang?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Adverlets Banner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...